Op 13 januari gingen we 'live' met Bikl. Vanaf die dag waren we leverbaar.
We stonden op de Horecava in het StartupLab en kregen gedurende vier dagen geweldige reacties. Een greep:
'Jullie hebben van een gewoon product, augurk, een geweldig product gemaakt door het te combineren met andere mooie producten, zoals verse kruiden.'
'Ik houd helemaal niet van augurk, maar deze vind ik geweldig lekker.'
'Ik geef les op de opleiding voor aankomende sterrenkoks. Mag ik jullie pickles voor de opleiding gebruiken?'
En zo ging het maar door. Van strandtent tot ambassade, van eetcafé tot bezoekerscentrum, allemaal waren ze enthousiast.
Een foodfotografe bood ons aan gratis onze verpakkingen te fotograferen omdat ze zo mooi vond.
Exporteurs van voedingsmiddelen wilden graag met ons in zee.
Een supermarktketen vroeg hen te waarschuwen als we de consumentenmarkt op willen gaan (nu nog ff niet).
Ook groothandels reageerden enthousiast. We mochten een pitch houden onder 5 grote jongens (Sligro, HANOS, Bidfood, Makro en De Kweker). Alle 5 zeiden 'ja!' wat betekent dat ze graag met ons in gesprek gaan.
We werken dus hard om 'gelist' te worden bij de groothandels. Maar tot die tijd kun je altijd (als bedrijf) rechtstreeks bij ons bestellen.
Laat een reactie achter